måndag 20 april 2015

Just nu ser jag fram emot -

- Onsdag, och DEN BESYNNERLIGA HÄNDELSEN MED HUNDEN MITT I NATTEN, på Kulturhuset Stadsteatern. Jag håller som bäst på att läsa igenom boken, vilket vill säga att jag försöker att bara läsa lite åt gången, så att den räcker länge, eftersom den är hur bra som helst. 


 - Torsdag och PARADE, en musikal med Manus av Alfred Uhry  och 
Musik och sångtexter av Jason Robert Brown, om en judisk man som blir lynchad för våldtäkten och mordet på en 13-årig flicka, som spelas på Wermlandopera, som förresten till hösten, mellan 5 november till 31 december 2015 kör En Gentlemans Handbok i Kärlek & Mord. 


 - Lördag, och Transitions Dance Companys  'Tripple bill' på Riddarfjärdsteatern. 

 - och på nåt sätt hoppas jag kunna klämma in Mordet På Marat på Kulturama, och Det Gulliga Pojkslemmot, som gästspelar på Dramaten.

Och dessutom är det Kulturnatt, fredagen den 25.e April, vilket alltid ger mej panik, eftersom man omöjligt kan gå på allt, och de få saker jag hinner se uppväger inte allt det jag missar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar